czwartek, 5 lipca 2012

Przyszła!

Dzisiaj otrzymałam prześliczną przesyłkę od elimy. Ogromnie się ucieszyłam, gdy już ujrzałam jej wspaniałą zawartość. Dziękuję za tyle książek, słodkości, pocztówek i innych drobiazgów. 




Uwielbiam pocztówki, już od kilku lat je kolekcjonuję, ale z Łodzi jeszcze nie miałam żadnych. Teraz już uzupełniłam album! Łódź to bardzo bliskie mi miasto, mam wiele pięknych wspomnień z dzieciństwa związanych z nim. 
Razem z Siostrą zjadłyśmy już batoniki. Powieści zamierzam zabrać ze sobą nad morze. :)


Jeszcze raz dziękuję elimie, a także Sabince za zorganizowanie takiej wspaniałej wymianki. Już nie mogę się doczekać kolejnej!

1 komentarz:

  1. Po pierwsze zaskoczyłam się, że przesyłka już dotarła ;)
    Cieszę się, że lektury się spodobały ;) Życzę udanych wakacji i miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń