środa, 2 maja 2012

Zaczynamy...

Witajcie :)
na początek musicie mi wybaczyć brak ładnych banerów i ładnej strony. Obiecuje, że będą nieco później.
Czas ucieka i chciałam wprowadzić jak najszybciej zapisy.

Mam nadzieję, że nie wystraszycie się utrudnień. Nie taki diabeł straszny...
Jest też kilka wprowadzonych zmian, dlatego bardzo Was proszę zapoznajcie się z nowymi zasadami.

Wszystko teraz w Waszych rękach, a raczej ankietach. Czym lepiej je wypełnicie tym może być ciekawiej i według Waszych zainteresowań.

Póki co na tym kończę, będę pisała na bieżąco i informowała Was o wszystkim.
Powodzenia i zapraszam.

ZASADY:

1. Zapisy do 20 maja 2012 roku, zapraszam wyłącznie osoby posiadające blog przynajmniej od stycznia 2012 roku.
Będę wysyłała zaproszenia do współtworzenia bloga. Każda osoba będzie miała możliwość napisania  informacji o wysłaniu, bądź otrzymaniu paczki oczywiście z fotorelacją. 

2. Losowanie par mieszanych dla uczestników 21 maja, tego dnia wyślę też e-mail z danymi osoby dla której szykujemy niespodziankę + mini ankietę tej osoby.

3. Przesyłka powinna zawierać :


a) dla I grupy:
* Książka z ciekawym miejscem w tle ( może to być romans, kryminał, thriller, powieść obyczajowa, którego akcja dzieje się w znanym i ciekawym miejscu, ale musi zawierać opisy!Powieść przygodowa, przyrodnicza, podróżnicza... )  Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* Prezentacja- utrudnienie, które musicie wykonać :) Przedstawcie swój region, w którym mieszkacie. Tu powstanie osobna galeria! Wiem, że nie jest to łatwe, ale w dobie internetu nie powinno to być trudne. Mogą też być ulotki i gadżety gotowe.
* Rękodzieło związane z wakacjami, podróżami itp. Dowolne wykonanie i tylko dla chętnych!
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
* mile widziany list. Zdarza się często niestety, że nie podpisujecie się, adresat wtedy nie wie komu ma podziękować :(


b) dla grupy II
* Książka ze smakiem w tle ( może to być romans,  powieść obyczajowa,  w których znajdziemy interesujące opisy dotyczące kuchni, smaków lub przepisy.  Książka nie musi być nowa, ważne by nie była zniszczona.
* Prezentacja- utrudnienie, które musicie wykonać :) Przedstawcie swój ulubiony przepis na ciasta, potrawy, które wykonujecie lub lubicie. Tu powstanie osobna galeria! Wiem, że nie jest to łatwe, ale w dobie internetu nie powinno to być trudne. Mogą też być gazetki z przepisami, wydruki itp.
* Rękodzieło związane z wakacjami, smakami, kuchnią itp. Dowolne wykonanie i tylko dla chętnych!
* umilacz - czyli coś słodkiego czy też herbatka itp. coś co umili czas przy czytaniu :O)
* mile widziany list. Zdarza się często niestety, że nie podpisujecie się, adresat wtedy nie wie komu ma podziękować :(

4. Przesyłka musi być wysłana przesyłką na własny koszt z potwierdzeniem nadania(list polecony , paczka itp.)
Dodatkowo, nauczona przykrym doświadczeniem, proszę o przesłanie numeru nadania  przesyłki!

5. Przesyłkę wysyłamy do 29 czerwca 2012 roku.
 
6. Pamiętajcie, by po otrzymaniu przesyłki powiadomić nadawcę o jej odbiorze.

7.  Chętne osoby proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, poinformować o zabawie na swoim blogu, następnie skopiować ankietkę  znajdującą się w zakładce i przesłać na adres
wymianawakacyjna@wp.pl  W temacie maila: własny nick !!!
Tylko osoby które prześlą wypełnioną ankietę, wyrażą zgodę na wszystkie punkty zasad wezmą udział w zabawie.
Zastrzegam sobie prawo odmowy zakwalifikowania do zabawy.


Jeśli macie jakieś pytania - czekam na maile.
Banerki powstawiacie na blogach w późniejszym terminie, ale poinformować na blogach jak najbardziej możecie :)


Moja prośba:
Niektórym może sprawić wybór lektury odpowiedniej, dlatego miło mi będzie jeśli w komentarzu będziecie podawać tytuły, które powinny się sprawdzić w  tej wymianie :)
Wszystkie Wasze propozycje zamieszczę w zakładce :)

41 komentarzy:

  1. fajna wymianka, ale ja podziękuję. Zważywszy na fakt, że jestem w trakcie leczenia i przygotowywania do IFV. Nie chcę robić komuś nadziei, a sama ost. nie mogę skupić na niczym.A zaległości rosną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, zgłaszam się do wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!!!
    Bardzo podobała mi się poprzednia wymianka więc teraz też pędzę uczestniczyć :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, oczywiście. Do wymiany podróżniczej. Jak tylko pojawią się bannery, to oczywiście je zamieszczę. Tymczasem zabieram się do ankiety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sabinka, a można się zgłosić do dwóch wymianek?
    Tzn. do grupy I i II? Wiem, że też musiałabym wysłać dwie przesyłki, ale nie widzę w tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, że tak, ale wtedy dwa maile, bo będę rozdzielała w foldery

      Usuń
  6. Zgłosiłam się do obu grup :)
    Pozwoliłam sobie w tytule obok nicka wpisać nr grupy, żeby Ci się nie pomieszały moje maile :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do wymianki II czyli ze smakiem w tle, zaraz wyślę ankietę. Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do wymianki II ze smakiem w tle. Zaraz wypełnię ankietkę, pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka książek, które łapią się do wymianki. To dobra motywacja, by po nie sięgnąć ;)

    Ja też z wielką chęcią zapiszę się do wymianki, a mail troszkę później ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tu się nie zapisać?! to już nałóg!!!!! Już wysyłam ankietę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się do obydwu grup - ankiety w drodze!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zgłoszę do grupy pierwszej. Ankieta będzie w weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wymianka! Zgłaszam się do grupy pierwszej. Ankieta już wysłana. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym się zapisała, ale po 1. nie wiem czy jeszcze mogę... a po 2. nie wiem gdzie znaleźć ankietę... ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja się zgłaszam do smaków :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pewne obawy, ale chciałabym spróbować, więc zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co z propozycji to do podróży może być "13 małych niebieskich kopert", książki Pawlikowskiej i Cejrowskiego, "Chwała mojego ojca, zamek mojej matki" (to co prawda biografia, ale jest dużo opisów otoczenia)

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy ja tak nieśmiało bardzo mogłabym zaprosić uczestniczki z II grupy do dołączenia tutaj:
    http://literaturapalcelizac.blogspot.com/
    byłoby super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja się zgłaszam do grupy drugiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się zapisuję!! Mam mały poślizg, ale biorę udział jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak z ciekawości możliwa jest kiedyś tam wymiana z religią w tle ?

      Usuń
  23. I ja się zapisuję :)
    Najlepiej wybrała bym obie grupy, przygotowała dwie przesyłki i fajnie gdybym otrzymała dwie różne. Ale jak mam wybierać to bliższa mi jest pierwsza grupa

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam gotować i kocham literaturę podróżniczą... Sytuacja bez wyjścia, dylemat straszny;) Zgłaszam się do obu grup. Ankietki w drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sabinko ja chcę bardzo, ale nie wiem czy dam rade :( z gotowaniem jestem na bakier ;/ a z kolei nie ma u mnie za bardzo do zwiedzania no i mam dylemat ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Irenko to może być romans z pięknym miejscem w tle :)
    Ale to już kwestia opisu w ankiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wieeeem, tylko mi bardziej chodzi o tą prezentację, ja być kompletne beztalencie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko to jest zabawa!
      Każdy zrobi jak chce :)

      Usuń
    2. A czy to może być o miejscu niecałe 70 km ode mnie? ;) Bo właśnie zaświtał mi plan w głowie! ;)

      Usuń