środa, 4 lipca 2012

Przesyłeczka Podróżniczka

Parę dni temu pobiegłam na pocztę, gdyż czekała tam na mnie przesyłeczka Podróżniczka, którą otrzymałam w ramach wymiany organizowanej przez Sabinkę Wakacyjne podróże ze smakiem....
Zupełnie jak dziecko, cieszyłam się i zaraz po wyjściu z poczty - już w samochodzie, z niecierpliwością (nie wiem kto większą Tola czy ja :)) 
Szybko więc dostałyśmy się do zawartości koperty - właściwie Tola, bo ja prowadziłam samochód :P
Takie cudności ukazały się naszym oczom  :

Bardzo serdecznie dziękuję mojej Młodszej imienniczce ,  PAPIEROWY AZYL  za cudności wakacyjne....Wharton to od zawsze jeden z moich ulubionych pisarzy :) Słodkości niestety długo się nie ostały - dobrałyśmy się do nich z Tolą.
Dziękuję Sabince za organizację wymianki :) no i mojej "Parze" za cudną przesyłeczkę
P.S. Ja też jestem wielką miłośniczką żelków :P

1 komentarz:

  1. Ale dostałaś wspaniałe książki, zazdroszczę od dawna mam na obie ogromną ochotę, a Whartona wprost uwielbiam. Nie mogę się już doczekać mojej paczki...

    OdpowiedzUsuń